"5) Processing your personal information
We have clarified that by using the Skrill Services, you give us consent to process your personal information to the extent necessary to provide the services to you. You may withdraw this consent at any time by closing your Skrill Account. Please be aware that even if you take such steps, we will still process your personal information provided we have lawful grounds to do so, such as complying with applicable laws and regulations or if we provide other services to you. For more information on how we use your personal information, please view our Privacy Notice."
Per pirmąjį pasimatymą „McDonalds“ restorane, kaunietį pavedė garsioji „Revolut“ kortelė (papildyta „Revolut“ komentaru)
Portalą „Kas vyksta Kaune“ pasiekė kauniečio laiškas, kuriame jis pasidalino apie ko gero blogiausią pirmojo pasimatymo scenarijų. Skaitytojas pasakoja, kad susitikęs su nauja simpatija, nusprendė ją pavaišinti „McDonalds“ greito maisto restorane, tačiau jo nusivylimui, vaišinti teko ne jam, o jai. Vaikinas tikisi, kad tai nepablogins santykių su mergina, kuri jam be galo patiko.
Norėčiau perspėti visus kauniečius būti pasiruošusiems netikėtumams, jei naudojatės „Revolut“ kortelėmis ir turėti atsarginę, nes atsiskaityti, nors ir turite sąskaitoje pinigų, gali jums nepavykti“, – rašo portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas.
Jis pasakoja, kad susipažinęs su mergina, nusprendė ją pavaišinti vakariene ir saldumynais, kuriuos tiekia „McDonalds“ greito maisto restoranas. Vakare jie nuskubėjo į šią kauniečių pamėgtą vietą ir naudodamiesi savitarnos terminalu, susidėjo savo užsakymo krepšelį. Atėjus laikui mokėti, vaikinas išsitraukė naudojamą „Revolut“ kortelę, kurią naudoja atsiskaitymams smulkiems pirkiniams.
„Suvedžiau PIN kodą vieną kartą, bet kortelę atmetė, bandau tai daryti antrą, trečią kartą, situacija nesikeičia. Visas nuraudau, nes kitą banko kortelę buvau palikęs namuose. Išsitraukiau telefoną, patikrinau programėlėje, kuri parodė, jog pinigų kortelėje yra. Akimirką pagalvojau, koks aš nevykėlis ir kaip atrodau prieš man patinkančią merginą, su kuria iki šios akimirkos smagiai vakarą leidau“, – įspūdžiais dalinasi kaunietis.
Tačiau vaikinui pasisekė: mergina, su kuria jis pažįstamas tik vieną dieną, jam pasiūlė panaudoti savo mokėjimo kortelę ir vaikiną pavaišinti vakariene.
„Nors man buvo nejauku, nes juk vyrai, ypač per pirmąjį pasimatymą turi vaišinti merginas, sutikau ir pažadėjau, kad jai atsilyginsiu su kaupu“, – pasakoja kaunietis.
Dabar vaikinas viliasi, kad ši istorija, susijusi su mokėjimo kortele „Revolut“, užbėgs netikėtumams už akių kitiems kauniečiams, kad jie nepasitikėtų vien tik tarptautinės paslaugos „Revolut“ mokėjimais, bet ir turėtų atsarginį variantą sumokėti už paslaugas.
Papildyta, „Revolut“ atstovė Elvyra Kazakevičiūtė
Labai apgailestaujame, kai tenka išgirsti, kad vartotojai turėjo nemalonią patirtį naudodamiesi „Revolut“ paslaugomis. Vienas iš mūsų tikslų – kilusias problemas spręsti greitai, ir kiek įmanoma asmeniškai: dažnai, jei vartotojas kreipiasi su bėdomis, kviečiame jį net susitikti, kad galėtume viską greitai sutvarkyti ir patikinti, kad rūpinamės visais klausimais.
Visgi šiuo atveju, kai istoriją aprašęs kaunietis atsisako atskleisti savo tapatybę, mes net negalime patikrinti, kokios bėdos galėjo kilti su jo kortele ar sąskaita, taigi jis nesuteikia mums galimybės atsakyti ir viską išspręsti. Keista, kad nutikus panašiai situacijai ir patyrus kažkokių problemų, žmogus nesikreipia pagalbos tiesiai į kompanijos atstovus.
„Revolut“ ypatingai rūpinasi savo klientų saugumu, programėlėje įdiegta daug papildomų inovatyvių įrankių, skirtų saugumo užtikrinimui:
* aktyvavus geolokacijos saugumą, neleisti kortele atsiskaityti jai per daug nutolus nuo savininko telefono,
* nustatyti mėnesinį kortelės limitą išlaidoms;
* kortelę per sekundę užblokuoti ir atblokuoti,
* po vieną išjungti arba įjungti kiekvieną įrankį, kaip bekontakčiai atsiskaitymai, magstripe atsiskaitymai, pinigų išsigryninimas bankomatuose.
Kadangi apie vartotoją neturime jokių duomenų, galime spėlioti, kad jis galėjo būti nustatęs mėnesinį limitą atsiskaitymams ir suma jau buvo viršyta. Galbūt žmogus tiesiog pamiršo kortelės PIN kodą – naudojant kelias korteles, tokios situacijos nutinka. Tačiau „Revolut“ savo kortelės PIN kodą visada leidžia pasitikrinti programėlėje, suvedus paties sugalvotą apsaugos kodą.
Vertėtų prisiminti, kad „Revolut“ yra išankstinio papildymo (pre-paid) kortelė, ir jai galioja tam tikri apribojimai, kurie galioja visoms tokioms kortelėms visame pasaulyje – jomis negalima atsiskaityti mokėjimo automatuose be interneto prieigos, tarkime, lėktuvuose. Kadangi nuolat geriname savo paslaugų kokybę ir plečiame jų spektrą, pradėjome kurti savo vidinį mokėjimų procesorių, kad į mūsų darbą būtų įtraukta kuo mažiau trečiųjų šalių, ir viską darydami patys galėtume užtikrinti dar aukštesnę kokybę.
Apibendrinant – mes siekiame išspręsti kiekvieną savo klientams kilusią problemą, todėl labai kviečiame asmenį susisiekti bent jau mūsų „Facebook“ paskyroje, kurioje su vartotojais jau bendraujame lietuviškai.
kaunas.kasvyksta.lt/2017...arsioji-revolut-kortele/
Duodu bent 75% kad cia yra kitu banku uzsakomasis straipsis nes visiskai lempiskai skamba ir niekam tokiu nesamoniu nepasitaiko su Revolutu. Numarino skandinavai Snora, tikrai prisidejo prie Romanovo banko zlugimo kad eura butu lengviau ivest ir sita Revolut bandys ismest is Lietuvos rinkos kuri ir taip maza ir nepasidalina tie bankai ir taip jau.
O aš tikiuosi bus ir antras ir trečias pasimatymas, o po to atsiras graži šeima bent su dviem vaikais 😁))
Sveiki. Ar esat kas nors bande WEBMONEY? Tureciau kelis klausimus
Sveiki. Ar esat kas nors bande WEBMONEY? Tureciau kelis klausimus
Yra dar besinaudojanciu?
Gal kas zinot alternatyvu buvusiam entropay, kur leistu tureti daugiau nei viena virtualia kortele? Skrill ir neteller netinka.
O kas tam atsitiko?
Dear customer
We are writing to notify you that we have completed our post sign up checks on your identity. Unfortunately, we could not gather as much information based on what has been supplied therefore we will close your account with immediate effect.
At Monese, we check various aspects and look to be able to verify your identity in line with government issued requirements. In your situation we haven’t been able to reach a satisfactory level of confidence and therefore we cannot continue our business relationship. This could have been down to a number of different reasons however we cannot say specifically what we needed to check.
We apologise for any inconvenience caused, however we are legally required to prove your identity.
Please note that under these circumstances any future requests for financial statements will not be honoured.
If you have linked your account to any standing orders, payrolls or subscriptions please advise this person/company accordingly as these payments have been stopped due to closure of your account. If funds have recently been transferred to you and have not hit your account yet they will be returned to the sender.
*Important: We will not be able to reopen your account under any circumstances, therefore please do not respond to this email. *
Please be advised that these checks are compulsory and in line with industry standard as set by the FCA.
Take care,
Your Monese Team
Patarkit jei kas buvot panašioje situacijoje.
Gal kam teko susidurti su Monese tokiu klausimu. Registravausi dėl sąskaitos atidarymo ir suvedus duomenis, patvirtinus tel. nr. bei nusiuntus tapatybės kortelę gavau štai tokį atsakymą
Dear customer
We are writing to notify you that we have completed our post sign up checks on your identity. Unfortunately, we could not gather as much information based on what has been supplied therefore we will close your account with immediate effect.
At Monese, we check various aspects and look to be able to verify your identity in line with government issued requirements. In your situation we haven’t been able to reach a satisfactory level of confidence and therefore we cannot continue our business relationship. This could have been down to a number of different reasons however we cannot say specifically what we needed to check.
We apologise for any inconvenience caused, however we are legally required to prove your identity.
Please note that under these circumstances any future requests for financial statements will not be honoured.
If you have linked your account to any standing orders, payrolls or subscriptions please advise this person/company accordingly as these payments have been stopped due to closure of your account. If funds have recently been transferred to you and have not hit your account yet they will be returned to the sender.
*Important: We will not be able to reopen your account under any circumstances, therefore please do not respond to this email. *
Please be advised that these checks are compulsory and in line with industry standard as set by the FCA.
Take care,
Your Monese Team
Patarkit jei kas buvot panašioje situacijoje.
We will not disclose your personal data to anyone except as described in this notice.
We may share your personal information with any company in the Paysafe Group plc group of companies.
We may share your personal information with third parties to provide you with the products we offer, with suppliers working on our behalf, where we have your permission, or where we are required or permitted to do so by law. We may also share your personal information with third parties to prevent crime and reduce risk, if required to do so by law, where we deem it appropriate to do so, to respond to legal process or to protect the rights or property of Paysafe, our customers or others.