Laba diena,
Remdamiesi UAB „Amber Gaming“ nuotolinių lošimų reglamento 4.1.4.2. punkto nuostatomis (Įgyvendinant PPTFPĮ reikalavimus, Bendrovė turi teisę bet kada reikalauti lošėjo atnaujinti ar pateikti papildomai informaciją ir/ar dokumentus: [...] paaiškinti piniginių lėšų, naudojamų pildant lošėjo lošimų sąskaitą ir atliekant statymus nuotoliniame lošime, kilmę ir pateikti tai patvirtinančius dokumentus) prašome Jūsų:
- paaiškinti iš kokių šaltinių buvo gautos lėšos, kurias naudojote lošimams (t.y. pildėte lošėjo sąskaitą);
- pateikite paaiškinimus pagrindžiančius dokumentus (pvz. jei lėšų kilmė yra darbo užmokestis – pateikite darbo sutartį, banko sąskaitos išrašą iš kurio būtų aiškiai matyti, kad mokėtojas yra Jūsų darbdavys ir mokėjimo paskirtis yra darbo užmokestis).
Informuojame, kad tinkamu lėšų kilmės įrodymų laikome:
- darbo santykius ir iš jų gautas pajamas,
- individualią verslo veiklą ir iš jos gautas pajamas,
- prekių ar paslaugų pardavimo pajamas (išskyrus kripto valiutų pardavimo pajamas),
- kitas teisėtas ir dokumentais pagrįstas pajamas (išskyrus iš trečiųjų azartinių lošimų organizatorių).
- DĖMESIO: mes vertinsime Jūsų paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus. Jei prie pateikiamų dokumentų nebus pridedamas paaiškinimas, mes negalėsime tinkamai įvertinti visų lėšų kilmės aplinkybių. Paaiškinime turi būti nuosekliai ir aiškiai atskleistas lėšų gavimo šaltinis bei visas lėšų kelias nuo jų gavimo šaltinio iki jų atsiradimo Jūsų lošėjo sąskaitoje. Pvz. jei lėšas gavote iš darbdavio į banko X sąskaitą, bet lošėjo paskyrą pildėte iš mokėjimo įstaigos Y sąskaitos, turite paaiškinti kaip tos lėšos buvo pervedamos tarp sąskaitų, pateikti tai patvirtinančius dokumentus bei įrodyti, kad visos transakcijose naudotos sąskaitos yra atidarytos Jūsų vardu.
Jūsų paaiškinimų su juos pagrindžiančiais dokumentais (patvirtintais teisės aktuose nustatyta tvarka) lauksime 3 darbo dienas nuo šio laiško išsiuntimo dienos. Atsakymą prašome siųsti elektroniniu paštu [email protected]. Informuojame, kad per nurodytą terminą negavę Jūsų atsakymo, taikysime bendrovės nuotolinių lošimų reglamente nustatytas priemones.
Sveiki,
7bet atsiunte klausimyna. Nespejau jo uzpildyti per 3 darbo dienas (uzmirsau), siandien atsiunte, jog paskyra uzdaroma. Ar yra kam buve taip? Pavyko islaikyti paskyra ar vis del to uzdare? Pasak ju, sprendimas nebus keiciamas. Pasiuliau, kad galiu uzpildyti klausimyna. O jei vis del to uzdarys, kreipsiuos i LPT.
Atėjo laiškas iš LPT. Paskirta 7bet kontorai 15k bauda, ir komisija įpareigojo 7bet iki balandžio 5 dienos panaikinti apribojimus visiems žaidėjams, nes pažeidžia ALĮ (tas nesamoningas formas statymams). Vis šis tas. 😁
Gal tik šiek tiek gaila, kad visus skundus apjungė į vieną, nes tas pats ribojimas buvo taikomas visiems. Kažkodėl tikėjausi, kad nuo kiekvieno skundo jie gaus po 15k baudos 😄. Na bent jau visiems nuims tuos ribojimus pagaliau.
2 iš 7 galimai nepildė klausimynų, gal nematė pašte. Žodžiu 7bet savo genocidą iš dalies pasiekė. Ir šiaip per visus 7 laiminčius žaidėjus gavo tik 15k, o kiek būtų praradus jei laimintys žaidėjai būtų tą pusmetį atlikę įprastus statymus. Išvada 7bet sutaupė pinigų. Dabar sugalvos kitą būdą riboti.
O tai kaip[ uzpildyti ta klausimyną jei pdf formatu atsiunčia? Tipo atsispausidnti, supildyti ir tada foto padaryti ir imesti ar yra kokios programos kur leidzia ant pdf formato pildyti?
O tai kaip[ uzpildyti ta klausimyną jei pdf formatu atsiunčia? Tipo atsispausidnti, supildyti ir tada foto padaryti ir imesti ar yra kokios programos kur leidzia ant pdf formato pildyti?
O ką daryti kurių jau uždaryta aš pvz. Banko išrašus nusiunčiau 4d ir man parodė pirštą ir tuo pačiu panaikino acuntą
strapsnis. Raso, kad mus perdavė FNTT 😄 Juokdariai. O apribojimų taip ir nenuėmė 😄
drive.google.com/file/d/...vkX7p7g/view?usp=sharing