Ar gait padaryti, kaip jūsų konkurentai Topsport ar Tonybet, maksimalią statomą sumą internete ir kad iki tos sumos statymą priimtumėt per sekundę? Nes dabar apgailėtina laukt 5 minutes, kol sugalvosit pranešt, kad koef keičiat. Dar geriau būna kai iššoka klaidos lentelė, be jokio matomo teksto, o bilietas būna priimtas. Dar būna kartais, kad du vienodus pastato bilietus per tokias nesamones 😁
Laba diena, wabalas,
Ne visi statymai yra vienodi, kartais, kai vienas ar kitas statymas mūsų analitikams atrodo rizikingas - jie sprendžia priimti statymą ar ne. Taip pat mes neturime nustatytos maksimalios statymo sumos. Mūsų politika yra tokia, kad galite atlikti tokį statymą, kad laimėjęs bilietas neviršytu 15 000 eur.
Dėl techninių problemų - pasitaiko visko, visada stengiamės ištaisyti klaidas. Jeigu Jūs pastebėjote, kad mažiau nei per 50 sec. atlikote 2 vienodus paprastus statymus (ne Live) - parašykite mums ir mes išsiaiškinsime situaciją, atliksime prevenciją (dažniausiai, bet ne visada, grąžiname pinigus).
P.s buvau netgi linkęs į sumos grąžinima, bet jūs su tuo nesutikote, klausimas ar dėl tokios sumos verta darytis sau tokią anti-reklamą.
Kaip jūs jaučiatės, kada dėlioju po 50eu ir galiausiai padedu 500eu ir jūs iš overio padarote underį ir pažymite pralaimėta, paskambinus nurodytu telefonu žmogus atsiliepęs išsiduoda, kad toks atvejis jau yra buvęs, bet jūs įrodinėjate savo, kad aš dėjau under'i, nors screen'us turiu ir planuoju kreiptis į teismą dėl dokumentų klastojimo. Ir paviešinti tokią jūsų veiklą žiniasklaidoje.
P.s buvau netgi linkęs į sumos grąžinima, bet jūs su tuo nesutikote, klausimas ar dėl tokios sumos verta darytis sau tokią anti-reklamą.
Sveiki, tryssu,
Prašau susisiekite su mumis el. paštu [email protected]. Tai yra individuali kliento, šiuo atveju Jūsų situacija. Jeigu Jūs turite realius įrodymus apie mūsų sistemos klaidas, mes norime tai žinoti ir padėti išspręsti šį įvykį/ nesusipratimą iki galo. Jei galite, atsiųskite laišką su visa Jūsų turima informacija. Iš anksto dėkojame.
Dėl techninių problemų - pasitaiko visko, visada stengiamės ištaisyti klaidas. Jeigu Jūs pastebėjote, kad mažiau nei per 50 sec. atlikote 2 vienodus paprastus statymus (ne Live) - parašykite mums ir mes išsiaiškinsime situaciją, atliksime prevenciją (dažniausiai, bet ne visada, grąžiname pinigus).
Bendraujant su jūsų pagalba per skype dėl kito reikalo ir užsiminus apie šitą, buvo pažadėta pažiūrėti į tokį atvejį. Tada buvo pažiūrėta turbūt ir toliau buvo ignoruojamas bet koks užsiminimas apie tokį įvykį.
Dėl techninių problemų - pasitaiko visko, visada stengiamės ištaisyti klaidas. Jeigu Jūs pastebėjote, kad mažiau nei per 50 sec. atlikote 2 vienodus paprastus statymus (ne Live) - parašykite mums ir mes išsiaiškinsime situaciją, atliksime prevenciją (dažniausiai, bet ne visada, grąžiname pinigus).
Bendraujant su jūsų pagalba per skype dėl kito reikalo ir užsiminus apie šitą, buvo pažadėta pažiūrėti į tokį atvejį. Tada buvo pažiūrėta turbūt ir toliau buvo ignoruojamas bet koks užsiminimas apie tokį įvykį.
Jeigu turite realių situacijų ir jų įrodymų dėl vienokio ar kitokio įvykio, taip pat primenu, jog tai galioja tik Ne Live statymuose, tada būtinai susisiekite su mumis [email protected] ir aš asmeniškai pasižiūrėsiu į šią situaciją ir perduosiu ją reikalingiems asmenims su įsipareigojimu, kad per 7 darbo dienas mes pateiksime Jums atsakymą/ paaiškinimą.
Jeigu turite realių situacijų ir jų įrodymų dėl vienokio ar kitokio įvykio, taip pat primenu, jog tai galioja tik Ne Live statymuose, tada būtinai susisiekite su mumis [email protected] ir aš asmeniškai pasižiūrėsiu į šią situaciją ir perduosiu ją reikalingiems asmenims su įsipareigojimu, kad per 7 darbo dienas mes pateiksime Jums atsakymą/ paaiškinimą.
Na priklauso ką jūs vadinate įrodymais 😁 Turiu bilietėlius du istorijoj, parašiau email jums ir nusiunčiau. Parašysiu ir čia situaciją. Du bilietai priimti vietoj vieno, po beveik 150e statyta. Kiekvienas, kuris yra bandę tiek orakule statyt ne ant single įvykio, žino, kad bent minutę užtrunka patvirtinimas. O štai čia atseit du priimti per 25 sekundes. Kai iš tikrųjų vieną statant buvo išmesta klaida, tada įsijungiu statymų istoriją ir žiūriu, kad ne tai kad nepadėtas bilietėlis, o sėdi du 😁
Ačiū už pasiūlymą, siųsti jau siunčiau ir nusibodo jau siuntinėti, jūsų telefoninis atstovas jau man tiesiai šviesiai atsakė, kad pasitars dėl šito įvykio, bet visa situacija žinojo kitas atstovas, gavosi užburtas ratas. Naudingiau netgi būtų rašyti skundą į vlpk ir sulaukti jų verdikto. Tada blogiausiu atveju kreiptis I aukstesnes instancijas, nes pažiūrėjus iš tos pusės jūs patys žinote, kad taip atsitiko, tik vienas situacijos neįvertina, kitam pasakius realią situaciją ir pasakius, kad pasitars, dingsta, kaip į vandenį.
Atsiprašome už savo klaidą, kad telefonu ne visada pavyksta užregistruoti vieną ar kitą klaidą taip kokybiškai kaip norėtumėme. Telefonas lieka daugiau informacinio pobūdžio bendravimo šaltinis. Jeigu norite visada gauti atsakymus laiku, t.y. per 7 darbo dienas, gauti Juos oficialiai Jums tinkamu būdu, tada siūlome rašyti prašymą/Skundą. Į juos mes žiūrime labai rimtai ir siekiame rasti tiesą, atsakome laiku. Skundą galite siųsti registruotu paštu, adresu Kauno g. 3a, Vilnius arba el. paštu [email protected]. Lauksime Jūsų laiško.
Jeigu turite realių situacijų ir jų įrodymų dėl vienokio ar kitokio įvykio, taip pat primenu, jog tai galioja tik Ne Live statymuose, tada būtinai susisiekite su mumis [email protected] ir aš asmeniškai pasižiūrėsiu į šią situaciją ir perduosiu ją reikalingiems asmenims su įsipareigojimu, kad per 7 darbo dienas mes pateiksime Jums atsakymą/ paaiškinimą.
Na priklauso ką jūs vadinate įrodymais 😁 Turiu bilietėlius du istorijoj, parašiau email jums ir nusiunčiau. Parašysiu ir čia situaciją. Du bilietai priimti vietoj vieno, po beveik 150e statyta. Kiekvienas, kuris yra bandę tiek orakule statyt ne ant single įvykio, žino, kad bent minutę užtrunka patvirtinimas. O štai čia atseit du priimti per 25 sekundes. Kai iš tikrųjų vieną statant buvo išmesta klaida, tada įsijungiu statymų istoriją ir žiūriu, kad ne tai kad nepadėtas bilietėlis, o sėdi du 😁
Jūsų laišką gavome, pažadame į jį atsakyti asmeniškai, per 7 darbo dienas, į Jūsų asmeninį paštą 😁
Jūsų laišką gavome, pažadame į jį atsakyti asmeniškai, per 7 darbo dienas, į Jūsų asmeninį paštą 😁
Super 😵
ir kas čia per nesamonė, kad naujam saite reikia id siųst, nors viskas priduot, atskenuota lažybų punkte padarė jūsų tarpininkės prieš pora mėnesių😟
Sutinku, kad neaiškioms lygoms ar pan. būtų 'palaukite', už lietuvių pranašumą noriu padėt 100eur ir nei per kur neleidžia, laukite laukite laukite laukite. Turbūt fixus įtariate šios varžybose?
ir kas čia per nesamonė, kad naujam saite reikia id siųst, nors viskas priduot, atskenuota lažybų punkte padarė jūsų tarpininkės prieš pora mėnesių😟
Vis dar laukiu, tai jau 10+min. ką siūlot daryti?
Gražus jūsų naujas puslapis, bet paieška tai nuvilia. Paprastas pavyzdys. Bandau surasti šiandien vyksiančias rungtynes Meuselwitz - BFC Dynamo. Įvedu tekstą "Meuselwitz", bet man nieko neranda. Ok, galvoju, gal neturite pasiūloj, bet kai nueinu per kategorijų medį, tai vis dėlto matau, kad tokios varžybos yra. Pasiūlymas jums toks - arba sutvarkykit paiešką, kad normaliau veiktų arba išvis išimkit ją. O šaip jus kaip bendrovę vertinu teigiamai. Sugebat pasiūlyti tai, ko nesiūlo nei TonyBet nei TopSport.
Ačiū už pastebėjimą, labai malonu, kad padedate mums gerinti paslaugų kokybę. Tik gaudami Jūsų pastabas galime tobulėti kartu su Jumis! Ačiū už gerus komentarus, jie mums labai svarbūs!
Sutinku, kad neaiškioms lygoms ar pan. būtų 'palaukite', už lietuvių pranašumą noriu padėt 100eur ir nei per kur neleidžia, laukite laukite laukite laukite. Turbūt fixus įtariate šios varžybose?
ir kas čia per nesamonė, kad naujam saite reikia id siųst, nors viskas priduot, atskenuota lažybų punkte padarė jūsų tarpininkės prieš pora mėnesių😟
Vis dar laukiu, tai jau 10+min. ką siūlot daryti?
Laba diena, jonas62,
Valstybinė lošimų priežiūros tarnyba įpareigoja visas lošimų įmones, taip pat ir mus, atlikti papildoma klientų duomenų patikrinimą. Norint patikrinti duomenis mums yra reikalinga jūsų asmens tapatybės kortelės, paso, vairuotojo pažymėjimo arba leidimo gyventi Lietuvoje kopija. Taip pat, pagal Valstybinės Lošimų priežiūros tarnybos reikalavimus, dokumentas turi būti galiojantis.
Duomenys tikrinami ir saugomi tik vidiniam įmonės panaudojimui. Galite nesijaudinti, UAB „Orakulas“ garantuoja Jūsų duomenų saugumą ir visišką konfidencialumą. Papildoma dokumentų sauga padės užtikrinti Jūsų duomenų bei orakulo sąskaitos saugumą, kad niekas be šio dokumento negalėtų išsiimti Jūsų pinigų. Kadangi nebuvo patvirtinta dokumento kopiją, todėl Jūsų ir prašė palaukti.
taip pat mes pasižadėjome atsakyti į Jūsų laiškus per 4h nuo laiško gavimo 😁
Jus esate labai drasus zmogus,kad sutikote cia atsakineti i klausimus.
Del statymu duomenu sulaikymo.
Nei viena lazybu bendrove nesielgia taip kaip jus.Kodel?Labai gi pelninga,kad kiekviena statyma butu galima pasitikrinti ir tada nuspresti priimti ar ne.Taip nera todel,kad jos puikiai supranta,kad tai butu akivaizdus nesaziningu lazybu organizavimas.Jei bendrove pasiulo ivyki,tai uz ji ir atsako.Ir tik po pirmu statymu,jei reikia,koreguoja linija.Dabar Jusu motto „zaidejai turi teise pas mus bandyti statyti,bet ar jie pastatys, tai jau priklauso nuo musu“.
Si problema veliau ar anksciau sulauks sprendimo.Ir jis gali buti net ne VLPK lygiu.Ir kas tada,jei bus pripazinta,kad jusu bendrove organizuoja nesaziningas lazybas?
Beje,nereiketu zmoniu,kuriu darbas per 1 minute ivyki patikrinti kitoje bendroveje vadinti „analitikais“
Aciu uz komentara.
Laba diena
Jus esate labai drasus zmogus,kad sutikote cia atsakineti i klausimus.
Del statymu duomenu sulaikymo.
Nei viena lazybu bendrove nesielgia taip kaip jus.Kodel?Labai gi pelninga,kad kiekviena statyma butu galima pasitikrinti ir tada nuspresti priimti ar ne.Taip nera todel,kad jos puikiai supranta,kad tai butu akivaizdus nesaziningu lazybu organizavimas.Jei bendrove pasiulo ivyki,tai uz ji ir atsako.Ir tik po pirmu statymu,jei reikia,koreguoja linija.Dabar Jusu motto „zaidejai turi teise pas mus bandyti statyti,bet ar jie pastatys, tai jau priklauso nuo musu“.
Si problema veliau ar anksciau sulauks sprendimo.Ir jis gali buti net ne VLPK lygiu.Ir kas tada,jei bus pripazinta,kad jusu bendrove organizuoja nesaziningas lazybas?
Beje,nereiketu zmoniu,kuriu darbas per 1 minute ivyki patikrinti kitoje bendroveje vadinti „analitikais“
Aciu uz komentara.
Labai pritariu sitam komentarui ir galiu tik papildyt ji,jog as jau darau mazus zingsnius jog ateityje lazybu reglamentai neleistu jums taip totaliai piknaudziaut padetim.
duosiu taip pat pvz..atvaziuoju specialiai i orakula statyti geltonas korteles..stovi tokie kof: under 5,5 su 1,64 over 5,5 su 2,12.statau over.,statymo nepriima ir keicia i under 1,74 ir over 1,98..vistiek bandau statyt over..vel statymo nepriima ir keicia i under 1,9 ir over 1,8..tada bandau statyt under ir vel statymo nepriima keisdami i under 1,8 ir over 1,7.tokie kof jau visiskas pasityciojimas,todel nieko daugiau nestatau
taip par paildydamas klausima noriu pasiteraut,ar jus darot kazkokias analizes kiek pinigu surenka skirtingose pamainose dirbantys bukmekeriai?nes is labai daug jusu tarpininkiu esu girdejes jog skirtingu pamainu bukmekeriai skirtingai priimineja statymus,ir tas dalykas tikrai jauciasi,buna ir po 3-4 dienas is eiles priima visus statymus,paskui 3-4 dienas neima nieko ir kofai sokineja kaip aprasytame pavyzdyje..jei nedarot tokiu pinigu surinkimo analiziu tai siulyciau pabandyt,nes visai galit but kad kazkas laikosi ne imones politikos,o kazkokios asmenines
Pagaliau ir Orakulas prisijungė prie Jūsų - lošėjų profesionalų - bendruomenės. Šioje temoje galite užduoti Jus dominančius klausimus. Atsakinėsime į Jūsų klausimus per 1 darbo dieną nuo pirmadienio iki penktadienio.
Į nepagarbius ar įžeidžius klientų laiškus neatsakinėsime. Tikimės tarpusavio supratimo.
Taip pat, norime priminti, kad visi asmeniniai klausimai bus atsakomi bendraujant tik individualiai el. paštu [email protected] Orakulas pasilieka teisę neatsakinėti į klausimus, kurie atskleistu įmonės komercines paslaptis.
Lauksime Jūsų laiškų