Priklausomas rašė:
Kadangi tu esi zmogus, kuris, manau, ilga laika domisi esportu, tai noreciau, kad paskaitytum viska, ka dabar parasysiu.
As visiems platinu sia informacija, kad zlugtu csgo pro scena, kad galetu zaisti zmones su tikrais skillais.
Pirmiausia pradesiu nuo saves. Cs pradejau zaist nuo 2003m. Esu prazaides iki dabar +20k valandu. 2007m. bandziau tapti semi-pro css. Deja, mano komanda ir as nepajegem to padaryti (komanda sudare 3 latviai, as ir 1 lietuvis). Veliau nesitreniravau cs, o zaidziau tik for fun, nes istojau i univera. Veliau baigiau studijas - programu sistemas. Is pradziu dirbau .net developeriu vienoje imoneje. Bedirbant draugas (taip pat programuotojas) pasiule sukurti csgo cheatus (2012 metai). Na tada sukurem nesunkiai wh + aimbot, bet aimbotas buvo labai paprastas. Vienam forume pardavinejom tuos cheatus po 15 doleriu, daug pirkeju nesulaukem, bet vis sis tas buvo. Tobulindami ta software mateme kitu developeriu cheatus ir jie buvo sudetingesni su random patternais - atrode labai zmogiskai. Vis grizdamas po darbo codinau su draugu ir per kazkur 1-2 menesius turejom gera produkta, kuri pardavinejom po mazdaug 200$ viename forume. Nuo 2014 nebeatnaujinom, nes nebuvo laiko, o software tapo outdated, nes vac atsinaujino. Aimbotas budavo injectinamas per mouse driverius. Lanuose niekas to netikrina. Sukurti toki aimbota nera labai daug darbo, kiek daugiau planavimo. Kiekvienas ct ar t modelis vadinamas entity, o ji sudaro skirtingi "bones": chest, head, left arm.., galima padaryti, kad aimlocka random patternais lockintu prie skirtingu bones skirtingu atstumu.
Paskutiniu metu beveik nelosiu cs, bet jei nori parasyk i pm, pridesiu i steama, taciau acc naujas nuo 2013m (senas gavo vac 😄), turiu ant naujo 5k+ valandu css, +2k csgo.
Aimlocka kuomet pro sprayina galima pastebeti kiekviename pro mace, parsisiuntus demo ir suletinus bent 10 kartu. Aimlocka sunku pastebeti plika akim iprastu greiciu, kadangi jis naudoja randomized patternus.
Galeciau pateikti tukstancius irodymu, taciau turi buti patyres zaidejas, kad pastebetum. Bet yra labai akivaizdziu irodymu. Tau po to nekils abejoniu. Paimsiu gan senoka shroudo klipa is jo streamo:
youtube.com/watch?v=229ACo8Z3eY
Atlik siuos zingsnius ziuredamas video:
1) atsisuk ta vieta, kur shroud saudo botus
2) suletink video 0.25 greiciu ir pasijunk fullscreen, kad geriau matytum
3) dabar tereikia pastebeti aimlocko desningumus: shroudui pries pradedant saudyti ivyksta trumpa pauze kuomet aimlockas nusitaiko.
4) esme tame, kad aimlockas lockina butent and entity krasto (edge), ir del to jo crosshairas kartais sokineja nuo kaires boto puses i desine (nuo vieno edge prie kito)
5) jo crosshair NIEKADA neuzveda ant bone vidurio, bet tik ant edge (tai fiziskai zmogui padaryt neimanoma)
Jeigu nesupratai, ko nors ka parasiau ar turi kokiu klausimu, bus malonu atsakyti. Jei reikia daugiau irodymu, taip pat galiu pateikti.